lørdag 27. august 2011

Bukser

Til ungene ble til i går. 
Poden har vokst ut av nesten alt av barnehagetøy, så da er det å sette seg på syrommet å lage litt joggebukser. 
Ble ferdig med to i gå, en til poden og en til snuppemor. 
 Snuppebuksa er en såkalt "Monkey Pants" smal modell med runding i rompa :)
Brukt "busedyrene" fra stoff og stil til dette :)

 Podens bukse er en vid joggebukse med strikk i liv og bein, og som dere ser så er den PERFEKT å leke i! 
Og med traktorapplikansjon i rompa!
Perfekt til gutten min!

5 kommentarer:

  1. Så skjønne og tøffe bukser!
    Jeg ønsker meg en sånn overlock maskin, har du noen tips?

    SvarSlett
  2. Så utrolig tøffe bukser! Lager du sånne for salg?

    Quito

    SvarSlett
  3. Manuela: Begge mine symaskiner er Janome, overlocken heter 744D og er en mekanisk maskin! Jeg er kjempefornøyd med den! Kostet rundt 5000 kr den gang for endel år siden.
    Om jeg skulle byttet den ut nå ville jeg nok valgt en eller annen Babylock med automatisk trådspenning, for å slippe å justere den hadde vært himmelriket..
    Lykke til i jakten :)

    Quito: Ja, jeg syr sånne for salg, send meg en melding på hugleiksdesign@gmail.com, eller på BP eller facebook om du vil ha :)

    SvarSlett
  4. Fine bokse til Almaen, å Ollisen:-D Heldige onga så he ei so flinke Mamma<3 Så he masse kjekke kloe så ingen andre he:-)! Kjekke bilde me:-D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails