torsdag 2. september 2010

To like kjoler som ikke er like likevel..

Jeg har for første gang bare rett og slett fulgt et mønster fra en bok, ikke noe endringer, ikke noe ekstra. Bare fulgt mønsteret fra A til Å..
Og det blir ikke gjort så mange flere ganger, for når kjolene endelig var ferdige, og etter jeg hadde lagt mange timer i applikasjonene på kjolene, så synes jeg de var rare! 
Men heldigvis så var poden samarbeidsvillig, så jeg fikk prøvd kjolen i str 2 år på han, og de satt takkoglov fint på! 
Så da var de bare av den sorten som så litt rare ut der de lå på gulvet. 
Disse er i utgangspunktet lovt bort, jeg fikk bare vite str. de skulle syes i, og så fikk jeg frie tøyler. Om de ikke er helt det som kunden ser etter havner de nok i Eplabutikken min :)

Så.. Nok pjatt, her kommer et lite bilderas.
Her ser du man passformen. Så selvom de ser veldig brede ut på gulvet satt de perfekt på!
Romslige og gode kjoler, som har rom for lek og latter!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk! Så bra at du likte dem. :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte kjoler! Ikke alltid de ser så rare ut på som på gulvet heldigvis =) God helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails