mandag 7. oktober 2013

..: Søm den siste tiden :..

Jeg har faktisk sydd masse den siste tiden.. Litt mindre flink å ta bilder og vise frem her da..
Ullkåpe til minstemor Ullkåpe til minstemor Ullkåpe til minstemor.. str 98 og altfor stor.. Men hun har vel å vokse i om ikke annet ;) En gammel treningsbukse i str 170 har fått nytt liv som treningsbukse i str 116  buksemønster fra Heilt Spesiell og Jubel boka fotballtrening og redesignbukse En bukse i 170 har fått nytt liv i str 116..

"hjerte"gensere IMG_0573
Et par gensere.. Har sydd to til jeg ikke finner bilde av også :)

Og alle mønster er fra denne fantastiske boka.. Når jeg fikk denne i posten kom sylysten tilbake med en smell! :) Untitled

Sånn... Litt fra meg og mitt sygreier siste tiden.. :)

Jeg vurderer å sy en kåpe og ha den på auksjon på facebooksiden min :)
Tro om det hadde vært stas? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails