onsdag 13. juli 2011

Snuppekjole #2!

Førsøk #2 på den kombinerte strikk og stoffkjolen er ferdig, og jeg er MYE mer fornøyd denne gangen, selvom jeg har litt justeringer igjen. 
Men denne gangen satt iallefall strikkedelen som et skudd, så da er det litt justering på skjørtedelen igjen før jeg muligens kan si meg 100% fornøyd. 

Endringene denne gangen er mindre masker og en halv pinnestørrelse opp. 
I tillegg er skjørtet redusert fra 5 deler til 4, der jeg økte bredden oppe med 1 cm pr del. Så totalsummen ble 8 cm mindre ca. 
Men det er fortsatt litt for vidt tror jeg, men med blondeknyting i livet gjør det slettes ingenting.. 
Fine snuppa mi! 

2 kommentarer:

  1. Ser kjempefin ut! Herlige farger!

    SvarSlett
  2. fiiin.. og herlig snuppe!! :)
    award til deg på bloggen min:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails