mandag 26. april 2010

Kjedelig å vente...

På pakke.... 
Jeg har fullt opp med bestillinger, men får ikke begynt på dem før pakken min fra
Stoff og Stil kommer.
Og jeg synes det er så fælt å vente.. 
Men ene bestillingen var på en "Kosefis" og 4 bukser, stoff til buksene hadde jeg heldigvis liggende, så her kommer bilder av dem.
2 stk. i polarfleece, og to i bomullsjersey. og JA jeg vet at elefantene på den gule buksa egentlig skal gå andre veien, men dette stoffet har like mye stretch begge veier, så da synes jeg det var gøy å prøve noe nytt. Så da venter vi bare på lilla isoli så denne bestillingen kan gå i posten :)

1 kommentar:

  1. åååå jeg gleder meg til å få disse søte klærne!!:) du er så FLINK!!! kanskje jeg skal prøve å sy en bukse selv etterhvert også:) må bare smugtitte på dine VAKRE verk!!:) du gir meg inspirasjon og lyst til å prøve selv også!:)

    tusen takk!!

    klem fra Mariell og Lena:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails